FAQ (veel gestelde vragen)

Wat zijn de levertijden van uw producten?

De huidige levertijd van onze producten is maximaal 5 weken.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u circa één week voor levering een email met de leverdatum. Indien deze datum niet schikt, neemt u contact op met onze klantenservice om een andere leverdatum af te stemmen. De goederen zullen op de overeengekomen leverdatum geleverd worden tussen 07.30u en 21.30u. Uiterlijk één dag voor de levering ontvangt u een indicatie van het tijdstip van levering. Onze bezorger belt u op het moment dat hij onderweg is naar uw adres.

Wanneer is levering gratis?

Wij leveren gratis binnen geheel Nederland en Belgie, met uitzondering van de Waddeneilanden. Buiten dit levergebied leveren wij niet.

Kan ik op een ander bezorgadres laten bezorgen?

Ja, u kunt er tijdens het plaatsen van de bestelling voor kiezen de bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het factuur adres.

Tot waar worden de goederen geleverd?

Aflevering vindt plaats tot de eerste drempel (begane grond). Indien de chauffeur u in overleg helpt de goederen naar een ruimte in de woning of naar de tuin te verplaatsen, dan is dit altijd voor eigen risico tenzij u in geval van schade ernstige nalatigheid of opzet kan aantonen.

Wat gebeurd er als ik tijdens de levering niet thuis ben?

Wanneer de bezorger naar uw adres onderweg is, neemt hij contact met u op. Als bij aankomst blijkt dat u niet thuis bent, wordt er nogmaals contact met u opgenomen om tot een oplossing te komen. Indien dit niet mogelijk is, zullen de goederen mee retour worden genomen en wordt de levering op een later moment opnieuw ingepland.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, afhalen is bij ons helaas niet mogelijk.

Hoe bestel ik online?

U kunt uw bestelling plaatsen door in onze webshop het gewenste product te selecteren en samen te stellen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u binnen een aantal dagen een email met de leverdatum. Indien deze datum niet schikt, neemt u contact op met onze klantenservice om een andere leverdatum af te stemmen. De goederen zullen op de overeengekomen leverdatum geleverd worden tussen 07.30u en 21.30u. Twee dagen voor de levering ontvangt u een indicatie van het tijdstip van levering. Onze bezorgers bellen u op het moment dat zij onderweg zijn naar uw adres.

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat kan ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch. In overleg met u kan de order aangepast of geannuleerd worden.

Zijn de genoemde prijzen in de webshop inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Kan ik ook losse onderdelen bestellen?

Ja, het is mogelijk losse onderdelen in onze webshop te bestellen onder het kopje ‘Losse onderdelen’.

Via welke betaalmethoden kan ik betalen?

Voor al onze betaalmethoden maken wij gebruik van Mollie.

U kunt betalen via:

ideal iDeal

Er is iets fout gegaan met betalen, wat nu?

Controleer of het bedrag van uw rekening is afgeschreven. Neem daarna contact op met onze klantenservice om het probleem op te lossen.

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee.

Welke garantie heb ik op producten van VIAFlex Goor?

Wij bieden standaard 5 jaar garantie op al onze producten, met uitzondering van elektronica. Hierop geldt een garantie van 2 jaar.

Ik heb stormschade, wat nu?

In geval van stormschade dient u contact op te nemen met uw verzekeraar. Stormschade valt buiten de garantie van onze producten.

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annuleren zullen we binnen 14 dagen de goederen retour halen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Retourneren is kosteloos. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@viaflex.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Op maat gemaakte producten zijn alle producten die aan de hand van klantspecifieke maten geproduceerd worden. De verkoop van deze producten is na succesvolle betaling definitief.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Indien u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Klik hier Contact voor onze contact gegevens.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk uw bestelling voor levering te annuleren. Neem hier voor z.s.m. contact met ons op.

Staat uw vraag of oplossing er niet tussen?

Laat het ons weten! Dan zorgen we er voor dat het online komt te staan.

Hulp nodig?

Heeft u hulp nodig? Onze medewerkers staan voor u klaar. Klik hier om naar onze contact pagina te gaan.

Advies

Wilt u advies over onze producten? Welke producten zijn het meest geschikt? Neem dan gerust contact met ons op!